Het begin is er.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Faber - WaarBenJij.nu Het begin is er.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Faber - WaarBenJij.nu

Het begin is er..

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

25 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Na een lange tijd komt er een wens/idee in vervulling! Ik ga weer naar Canada! Wat begon met het idee van 'een vriendin opzoeken' is uitgegroeit tot een reis van meer dan 3weken! Vertrek van Schiphol op 9 februari 2007 en terugkomst op 4 maart 2007..Yahoo!

Na wat startprobleempjes komt het nu toch wel dichtbij..Vandaag mn tickets bekeken/geboekt en de hele reis bepaald van west naar oost..met The Canadian. De reis wordt enigzins langer dan eerst bedacht (oeps :-D). Ik zal ongeveer 3 1/2 week onderweg zijn. Ik begin in Vancouver, waar Angela (een dispuutsgenootje) zit. Met haar maak ik maybe nog een uitstapje naar Seattle(VS) en dan is het met de tjoektjoek op naar Toronto..Een reis van 5000km. Heb er nu al zoveel zin in!

Ik zal proberen jullie goed op de hoogte te houden..

  • 25 December 2006 - 22:52

    Papa:

    da´s mooi

  • 27 December 2006 - 16:18

    Birgit:

    Heej Anna,

    SUPERRRRRRRRRRRR cool hoor!!!! Ooit kom ik ook nog een keertje in Canada, maar ja eerst dat afstuderen he ;)
    Mug fun met voorbereiden en dromen over je reisje!!!

    Kuzzzzzzzzz

  • 20 Januari 2007 - 12:11

    Marieke V:

    Heee Anna leuk dat je naar Canada gaat. Dat lijkt mij ook een erg mooi land om eens te bezoeken.
    Groetjes Marieke

  • 23 Januari 2007 - 20:53

    Papa:

    "uur U" nadert ras. Ga nu maar vast bedenken wat je niet gaat meenemen. Een rugzak is snel te zwaar.

  • 28 Januari 2007 - 14:47

    CooliJoos:

    Ja meid..als tickets geboekt zijn,gaat het snel(ler dan je denkt).
    Heb je tussendoor nog pauzes of is de reis in één ruk door;)
    XJoos

  • 06 Februari 2007 - 05:50

    Angela:

    Wow.. ineens is et nog maar 4 daagjes voordat je hier in Vancouver bent! Heb er zin in!! :D Ga dr voor zorgen dat je ook wat studentikoze dingetjes mee maakt als je me hier op de campus komt opzoeken.. Mijn huisgenootjes zijn experts in het maken van bijzondere pannenkoeken.. ik denk dat we daar maar mee beginnen! ;) haha! Tot over een paar daagjes! Liefs Angela

  • 11 Februari 2007 - 17:59

    Pa:

    net telefoon neergelegd maar ideetje:'t kan ook van vermoeidheid komen !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Op naar Zweden!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 9459

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

04 Augustus 2010 - 30 November -0001

Bas en Anna naar Stockholm

Landen bezocht: