Victoria deel 2 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Anna Faber - WaarBenJij.nu Victoria deel 2 - Reisverslag uit Victoria, Canada van Anna Faber - WaarBenJij.nu

Victoria deel 2

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

24 Februari 2007 | Canada, Victoria

Heb het net snel nagelezen en zie dat er een aantal dingen dubbel in staan (met mijn vorige echte verhaal...sorry daarvoor..maar kan het nu niet meer veranderen..tijd op..next time better!

Euhmmm waar was ik..De eerste avond heb ik btw gegeten met Steph in een Organic Deli. Voor Britse begrippen eet ik schijnbaar nogal veel, want ik bestelde een hele pizza en steph had aan een slice genoeg..ahum. Maar was zeker weten een goede tent voor mij want je kon alles zelf kiezen, zelf welke bodem je wil (voor de liefhebbers: je kunt hier zelfs een bodem krijgen a la dat hele donkere brood met pitjes..mij niet gezien maar scheen wel populair te zijn). Daarna afgesloten met een Caramel Machiato (decaf) in de Starbucks op de hoek. We zijn hier uiteindelijk uitgekickt om half 1 oid. We zijn nog even wat in de stad wezen drinken met een kamergenootje uit Nieuw Zeeland en 2 van haar vrienden in een local pub, aangezien zij en Steph de volgende dag weg zouden gaan (steph naar China..gromm..jaloers).
De volgende dag ben ik weer op mijn fietsje gestapt en heb ik een tour na de andere kant van Victoria gedaan. Ook die kant is echt super mooi. De natuur dan, want echt noemenswaardige gebouwen stonden er eigenlijk niet..Ik heb lopend Chinatown gaan verkennen. Victoria heeft een van de oudste in Noord-Amerika, maar ook de kleinste als je het mij vraagt..Het zijn namelijk 2 straten en een steegje. Het was allemaal wel moeilijk te bekijken want de volgende dag werd het Chinees Nieuwjaar gevierd en iedereen was druk bezig met de voorbereidingen. Aangezien het eigenlijk mij laatste dag in Victoria was, en eindelijk de zon scheen, heb ik een lekkere kop koffie gekocht en ben ik een beetje over de kades gaan lopen..'s Avonds eindelijk de traditionele Fish'n Chips gegeten en vroeg mijn bed in gedoken. Ik moest namelijk vroeg vertrekken omdat ik Chinees Nieuwjaar in Vancouver zou vieren met Angela. Dit omdat Vancouver de op een na grootste Chinatown van Amerika heeft.
's Ochtends de tweede transfer naar Vancouver genomen. De eerste had ik gemist omdat ik zo nodig nog een kop koffie moest halen bij de Starbucks (ja hier is veel van mijn vakantiebudget heen)..Ook heb ik toen pas een nadeel aan Victoria ontdekt..Ik liep blij met mijn Caramel Machiato de Starbucks uit, druk bezig om de deksel op de beker te doen, toen er een windvlaag kwam en ik een complete melkschuimlaag en caramel over mij, mijn tas en nieuwe pet heen kreeg...Ik plakte van onder tot boven( en door het schoonmaken heb ik dus mijn bus gemist)...Door het trauma heb ik wel

Jemig terwijl ik dit schrijf, heb ik echt moeite om me alles nog te herinneren. Ik loop namelijk een aantal dagen(lees week-minimaal-) achter in mijn verhalen. Ik zit ondertussen namelijk al in Toronto en over een uurtje vertrek ik richting Ottawa (om over 3 nachten weer terug te komen). Ondertussen ben ik alweer in Vancouver, Jasper, Edmonton en Jasper geweest..Maar zal proberen om vanaaf of morgen alles een beetje te updaten..in Ottawa is namelijk gratis internet..hihi

  • 25 Februari 2007 - 23:16

    Anna:

    waar eerste dag staat bij categorie eten moet tweede dag staan.stop de tijd.:)

  • 28 Februari 2007 - 03:56

    Angela:

    zeg madam.. wat is dit nou? neem ik een voorbeeld aan jouw snelle updates, ga jij ineens een voorbeeld nemen aan mijn late updates?!? :S dat kan natuurlijk niet hè?! Al helemaal niet als je slechts drie weken hebt om zo'n enorme reis te maken.. dan kun je niet 'procrastinaten'!! ;) hihi :D Ik wil namelijk wel graag weten hoe je het in Edmonton (? was het echt de stop niet waard ?), Winnipeg (? verdwenen uit het lijstje ?), Jasper (? die stond toch eerst niet in het rijtje ?), Toronto, Niagara Falls (?) en Ottawa (? dat was toch eigenlijk maar 1 dag in het lijstje ?)hebt gehad! Enne gewoon uit pure intresse.. hoe koud is et daar nu in het oosten? brrr freezing? of valt et nog mee? Enne, ben je al wezen schaatsen op het kanaal in Ottowa? Want dat schijnt een must te zijn hoor als je daar bent!

    Ik ben gisteren van mn springbreak naar Los Angeles teruggekomen. Heb me super vermaakt! Heb een lekker kleurtje opgedaan :D Ben op de foto geweest met Winnie.. en ik heb een foto gemaakt van Ryan Gosling van de Notebook :D Meer binnenkort op mijn weblog ;) (wat een teaser hè? haha)

    Veel plezier nog deze laatste dagen in Canada! Geniet er van!

    Liefs en dikke kus

  • 03 Maart 2007 - 13:11

    Ada:

    Anna? Wat is dit? Na 3 weken al meer geschreven dan ik na 5 maanden? ;)
    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt! Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Op naar Zweden!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 8759

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

04 Augustus 2010 - 30 November -0001

Bas en Anna naar Stockholm

Landen bezocht: