foto probleem.. - Reisverslag uit Victoria, Canada van Anna Faber - WaarBenJij.nu foto probleem.. - Reisverslag uit Victoria, Canada van Anna Faber - WaarBenJij.nu

foto probleem..

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

21 Februari 2007 | Canada, Victoria

aangezien ik veel mails krijg over foto's even algemeen: Je mag hier bijna nergens je foto's direct laden, dus duurt het nog even voor jullie deze zien..
heb nu een kamergenootje met computer, die aanbood dat ik de hare mocht gebruiken, maar ze is weg tot vanaaf dus dan vraag ik het..

  • 24 Februari 2007 - 12:27

    Pa:

    Nieuwtje: Mama heeft weer mijn autootje weten te raken met haar Polo (die was net terug van de spuiter). Gevolg ...... die Polo moet nu echt de deur uit. Zou dat de onbewuste bedoeling zijn geweest? Nog een nieuwtje: de Koga is gearriveerd. Heb er vanmorgen al bijna 10 km opzitten.
    Met de anderen ben ik ook benieuwd naar de volgende foto's Heb je één van die TIM-boot?

  • 24 Februari 2007 - 14:46

    Mama:

    hoe is het nu met je ?
    Zit je nog in de trein of ben je al aangekomen in Torono?
    Ik zou, denk ik ,zo lang mogelijk in zo n supertrein willen zitten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Op naar Zweden!

Actief sinds 20 Okt. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 8759

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 04 Maart 2007

Mijn eerste reis

04 Augustus 2010 - 30 November -0001

Bas en Anna naar Stockholm

Landen bezocht: